ikganaarNO.reismee.nl

Hey y'all!

"Hoe kom je nu weer op New Orleans?" (NO vanaf nu, scheelt typen) Het is me weer vaak gevraagd. Iets met muzikale voornemens voor 2017, muziek en waarschijnlijk een Google zoekopdracht op muziek festival. Werkelijk waar, ik weet het niet meer.

Helaas is er deze keer geen mogelijkheid voor een langere vakantie. Daarom blijf ik op één plek. Maar wat een plek! NO heeft meer dan genoeg ingrediënten om mezelf te vermaken. Naast minimaal twee dagen Jazzfest, staat de stad natuurlijk bekend om de French quarter, Mississippi, Crawfish, Cities of the death, Voodoo, swamps en plantages.

Mijn oude fotocamera's hebben Chili helaas niet overleefd, daarom ga ik de komende dagen oefenen met een nieuwe. Dit kan heel goed, of heel slecht uitpakken :) Zo nu en dan zal ik naast de foto's en video's vast ook wel een kleine blog tekst uploaden. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes Vera

Reacties

Reacties

Joop

Ziet er weer allemaal veel belovend uit. Alvast een hele fijne reis gewenst en geniet van alle mooie dingen. Dat het maar een geweldige SWING SWING SWING vakantie mag worden.
XXXXX

Chris

Jihaah, en dit keer reis ik met je mee en ik ben zo benieuwd, want inderdaad New Orleans, hoe kom je daar nou bij? (Ik was er één van) Maar dat maakt het zeker niet oninteressant. in tegendeel zelfs!! Heel veel plezier!!

Karin

Neem je een beetje gumbo voor me mee? En andouille?

Gerda Mohlmann

Hey Vera,
Inmiddels ben je gearriveerd in NO!
Geniet van alles om je heen, ik ben benieuwd naar je updates.
Heel veel plezier gewenst!!

Isolde

Lieve Vera, geniet er van!

Joop

Wat heerlijk om s'morgens om 8 uur wakker te worden met 20 graden. Heerlijk genieten in de middag van zwoele temperaturen. Daar hoort natuurlijk wel een nat houdertje bij.

ijda hilbrink

hoi meiss,zo te zien geniet je er al volop van,weet niet wat je zus aan je vraagt maar mams houd zich weer aanbevolen voor een leuke pen :).Hoop dat het festival ook is wat je je er van voorgesteld hebt
have lots of fun kisses mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!