ikganaarNO.reismee.nl

Dorstig

Nog steeds heb ik het idee dat ik de hele zee kan leegdrinken, en mijn benen zijn zwaar van het lopen en de vermoeidheid. Ondanks de laatste resten jetlag zal ik morgen toch echt weer aan het werk moeten. Nu loop ik gelukkig geen wijken bij Van der Valk in de bediening, maar zit ik op mijn gat op kantoor. Dus zolang ik morgen op tijd mijn bed uit ben, en mijn fiets op kom, zal het allemaal wel goed komen. Helaas is dat wel, voor mijn gevoel nu al, het eind van deze vakantie. Op naar de volgende!

Ik wil iedereen bedanken voor het bekijken en lezen van het blog. Het blog vind ik zelf erg leuk om bij te houden, en om later weer terug lezen. Maar al jullie reacties en vragen maken het blog en de reis nog leuker. Hopelijk hebben jullie ook genoten. Nu als laatste bijdrage mijn persoonlijke favoriete foto's. En dan wordt het tijd om de dubbele Abita biertjes en beignets om te wisselen voor automatenkoffie en bruin brood met kaas. Al ga ik de komende weken zeker proberen de Jambalaya en de rosemint ijsthee zo goed mogelijk na te maken.

Tot snel!

Liefs Vera

Reacties

Reacties

Nicole Momberg-Eerens

Hoi Vera, Geniet nog even na van deze korte maar swingende vakantie. Hopelijk hoef je de zonnebrandcrème nog niet op te bergen maar kun je nog even genieten van een Nederlands zonnetje. Laat je voeten nu maar even lekker bijkomen van alle kilometers die je gelopen hebt. En geniet nog even van de foto's hopelijk heeft je nieuwe camera nog meer prachtige foto's opgeleverd.
Groetjes Nicole (ex collega)

Martin

Weer weer bedankt voor je mooie reisverslagen en leuke foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!